tisdag 4 april 2017

Månadens hyllvärmare - slutgiltig strategi


Det har skett en livsomvälvande förändring i min relation till böcker de senaste veckorna. Så pass att den här utmaningen som jag har för mig själv, månadens hyllvärmare, inte ska behövas om ett visst antal månader (allra senast årsskiftet). Som en del i det här vill jag också helt och fullt lyssna på min läslust och kan därför inte spika en läsplanering. Därför har jag nu bestämt mig för en slutgiltig strategi för mina sista hyllvärmare. Jag tänker läsa så många som jag känner för och har möjlighet till. Om jag skulle få några nitlotter får jag ta någon bok som jag tror är ett säkert kort för att inte sjunka in i en lässvacka. Men så dramatiskt blir det förmodligen inte.

4 kommentarer:

  1. Det låter som en bra plan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag kan infria det förr än senare :)

      Radera
  2. När ska vi få läsa om din nya inställning till böcker? Blev väldigt nyfiken när du lade ut alla dina böcker till salu utan förklaring. Hoppas att du fortsätter att blogga även i ditt nya bokliv. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst, jag ska ta tag i det och försöka mig på en förklaring till er :) Jag kommer aldrig sluta älska böcker och ser idag ingen anledning att sluta blogga :) Så ingen förändring på det sättet.

      Radera